Chytej.cz
Vybráno na Norskou přívlač

Muškaření

V diskuzi je 53.844 příspěvků, z toho 53844 jste ještě nečetlinejstarší z nich.

Chci vložit příspěvek.

Přidání zápisu do diskuze
Pravidla pro přispění do diskuze

Redakce si vyhrazuje právo mazat či editovat příspěvky porušující tato pravidla:

  • Příspěvek nesmí obsahovat vulgarismy.
  • Každý příspěvek by se měl týkat tématu konkrétní diskuze.
  • Chcete-li se s kamarádem domluvit na ryby, použijte osobní zprávy.
  • Nepište do diskuze zprávy typu: "Máš osobku", "jak jdou", "je tu nějak mrtvo" apod. Chcete-li rozproudit diskuzi, buďte věcní.
  • Nenapadejte ostatní návštěvníky, každý má právo na názor.
Přihlášení

Momentálně nejste přihlášeni. Pokud jste zaregistrováni do Klubu Chytej.cz, vyplňte prosím své přihlašovací jméno (přezdívku) a heslo (do levé části formuláře). Pokud ještě registrováni nejste, můžete se zaregistrovat zde.
Pakliže chcete přispět anonymně, vyplňte do pravé části formuláře svou emailovou adresu a zvolte libovolnou přezdívku, pod kterou chcete vystupovat (nesmí však již být rezervována jiným registrovaným uživatelem).

Jsem registrovánPřispívám anonymně

Text příspěvku
Nepoužívejte prosím HTML značky. Odkazy, odstavce a seznamy se vytvářejí automaticky podle syntaxe Texy. Pro psaní smajlíků použijte zkratky a ikony.

Pokud již k příspěvku nechcete vložit fotografie, můžete jej rovnou odeslat.

Fotografie
K příspěvku můžete přiložit až 4 obrázky (akceptujeme formát JPEG, GIF a PNG). Obrázky automaticky zmenšujeme ještě před odesláním na server, takže neplatí již žádné velikostní omezení. Musíte však mít ve svém prohlížeči povolen Adobe Flash Player 10+. Popisky fotografií vložíte editací již vloženého příspěvku.

Foto vložíte kliknutím na následující ikonku. Pokud máte s nahráváním fotografií problém, můžete použít klasický způsob.

odeslat
Novinky CORMORAN
novější starší
Stránky:   1.795 1.794 1.793 ...
dnes v 1:59® jepice

regulus> Také mě udivuje, že s tím Mates prudí, nicméně ať se nám to líbí, nebo ne je takovéto vložení nezákonné. Podle dementního autorského zákona se fotografie a obrázky z internetu nesmějí bez souhlasu autora dále šířit a i ve chvíli, kdy ten souhlas máme, je nutné uvést jméno autora (FO nebo PO, která je autorem nebo pod kterou bylo dílo zveřejněno) a zdroj, od kud obrázek máme, pokud je tedy autor známý a neuplynulo více než 70 let po jeho smrti. Takže pokud já sem vložím obrázek a budu si výslovně přát aby byl šířen a já nebyl uváděn jako autor, stejně mě tam musí šiřitel uvést, i proti mojí vůli. Samozřejmě, že je to totální kokotina, ale mohou s tím být i potíže. Jeden nejmenovaný kolega připravuje děti na zlatou udici, udělal tedy prezentaci, na které byly obrázky ryb (takové ty cejny siné a perleťové se prostě naučit mnějak musí). Potom tu prezentaci sdílel nějakým způsobem mezi další vedoucí kroužků, načež se mu ozval autor některých fotografií z mrku a vyhrožoval snad i trestním oznámením.

Tento příspěvek byl editován 27.3.2015 02:00:14 uživatelem jepice.
dnes v 1:07® regulus
regulus

Mates(původní)> no máš sice pravdu, ale myslím si, že v tomto případě mluvit o „krádeži“ je trochu silný kafe. Fotka má čistě informativní charakter a popravdě jsem docela přesvědčen, že ji dotyčný LSD z MRK.cz možná ani sám nepořídil, ale to je také docela nepodstatné. Podstatné je, že i přes logo Chytej.cz které tam bylo přidáno zcela mimo vůli toho kdo ho vložil do této diskuse (stejně jako na MRKu), je patrné odkud tato fotka pochází (pokud je to ovšem původní zdroj). Navíc jsem přesvědčen, že by „autorovi“ LSD nejspíš vůbec nevadilo, že tato fotka zde byla zveřejněna (myslím tím, úmysl jejího zveřejnění).

V tomto kontextu mne docela udivuje, proč s tím prudíš.

Čtvrtek 26. března ve 21:20® Mates(původní)
Mates(původní)

Cudla> Alespoň si mohl uvést autora fotografie, když už si jí ukradl na MRKu.

Středa 25. března ve 20:19® jepice

Sintrix> O novejch šejkách jsem nemluvil, ty jsou dobrý vzhledem k ceně už řadu let, akorát většina u nás dostupných byla pouze v základních délkách a odhozech. Ty nový u p. Voráčka jsem už omakával, až zase něco rošlápnu, vím nad čím uvažovat. Já mám po otci šejkspír (a taťka ho kupoval už použitej asi před 30 lety) ještě s kovovejma spojkama 5–6 240 cm, a ten je lehčí a lepší než druchemáč s pseudokorkem ve stené délce. Ty pruty měly kvalitní korek a hodně kvalitní očka, který nejsou ani po těch letech ošoupaná. To se nedá s dnešníma levnějšíma prutama rovnat, mám levný Snowbee Classic a už má trochu vydřené koncové očko (po 2 letech). Bohužel ten lamináťák už toho má tolik zasebou, že se na jednu stranu ohybá lépe, než na druhou, a to znatelně, takže při zpětném hodu už s tím musí člověk trošku počítat.

Středa 25. března v 19:50® Sintrix

jepice> Já Šejky chytám dodnes. Tedy ty novější. Loni vyjely i nové dlouhé kousky. Aftma 3 – 5. V deseti stopách. U nás je má Voráček. Kámoš má trojku a čtyřku. Prý jsou výborné. Ty naše Wonderody byly lepší jak Sony. Kratší verze ještě šly, dlouhé jsou skutečně „oháňkovité“. Pár starých kousků koleček i prutů mám pro radost.

Středa 25. března v 18:13® jepice

Cudla> To je to místo, které jsem se snažil popsat :-D

Středa 25. března v 18:13® jepice

Klobasa> Já už používám od šejkspíra vlastně jenom navijáky, ale ty jsou suprový! A vlastně jeden mušák z doby chromových spojek, ten je taky báječnej, lepší než ty licenční wonderody, co se dělaly potom v ČR.

Středa 25. března v 8:17® Švejk
Švejk

Cudla> Zdarec, díky za názornost :-) tohle už snad najdu :-P

Úterý 24. března ve 21:54® Cudla
Cudla

Švejk> tady

Úterý 24. března ve 21:52® Cudla
Cudla
Uživatel nenapsal žádný text, pouze vložil následující fotografie.
foto/diskuze/muskareni/2015/th-img112825.jpg
Úterý 24. března ve 21:38® Klobasa
Klobasa

jepice> No ani né, nebyla to muška, spíš tak dvoucentimetrovej strýmr na maličký jigovce, jeli jsme na tlouště a mistr skwor mi neřekl, že se mu v revíru pod mostem potuluje kudlička. Stála mě ještě drahocennou nulovou malou starodávnou rotačku, protože obojí jsem tahal na dvanáctce fluorcarbonu=-| . Když jsem tam tý mršce potom ještě hodinku házel boblera s lankem, abych získal zpátky drahocenné nástrahy z její tlamy, ani si ho potvůrka nevšimla:-( Zase oceňuju, že se nesmál mým retrocajkům od šejkspíra:-D

Úterý 24. března ve 20:11® jepice

Klobasa> Tak to je super! Mě to obyčejně ukousnou veverky. Naposledy mi ukousla mušku štika před asi pěti lety v Řeži pod lávkou na Vltavě, ale ta měla tak 80 cm a hryzla to, když jsem se po ní už natahoval. Pak jsem tam asi půl hodiny stál a čuměl jako vůl na ten chumel vytažený šňůry v bahně. No jo, holt kde berou na goldkopa plotice a okouni, tam může bejt i štika. Pak jsem tam byl dvakrát vláčet a chytl jsem už jen pár okounů.

Úterý 24. března ve 20:05® jepice

Švejk> Jak bych to místo popsal? Když máš v ruce mrtvou kačenu, tak ona má ty křídla poskládaný jakoby dozadu. Tak to CDC je mezi těma křídlama a biskupem. V podstatě bych řekl tak trochu na zádech, vzadu. Prostě CDC poznáš, tak trhej a najdeš to :-D

Úterý 24. března v 19:43® Švejk
Švejk

jepice> Zdarec, kde přesně se nachází na kachně CDC? Kde se teda nachází přesně mazová žláza? Někde píšou že u řitního otvoru a někde, že na konci kostrče, tzn nad ocasem… Dík

Úterý 24. března v 18:57® Klobasa
Klobasa

jepice> Jo jasný, vždyť to je profík, taky nic pro měpivo . Umotal jsem cosi z holuba pražského na koleni a pak mi to na Berounce ukouslo štíhle, větší radost jsem jako amatér nezažil:-D

Úterý 24. března v 18:42® jepice

Klobasa> Podle mě jsou postupy od T. Vítka zbytečně složitý. I když výsledky jsou jistě hezký, já to mám jenom na ryby :-D

Úterý 24. března v 18:41® jepice

Švejk> Jestli máš přístup k nějakému myslivcovi, oškubej si z kachny CDC. Toho já spotřebuju snad nejvíc a na jedný kachně je ho celkem dost.

Tento příspěvek byl editován 24.3.2015 18:42:56 uživatelem jepice.
Úterý 24. března v 18:32® Klobasa
Klobasa

Švejk> Hlavní panel-články podle kategorií-muškaření a čteš a jedeš. Je jich tam dost. Pěkné jsou všechny od T. Vítka a líbil se mi i Miloš Dia – Kupte si kůži. Taky mě to láká, ale zatím sem na to dost línej a netroufám si:-/

Úterý 24. března v 18:16® lubik01

Švejk> no já vážu 27let takže už bych to mohl mít trochu zmáklé:-)) ))

Úterý 24. března v 17:45® Švejk
Švejk

lubik01> Zdarec, díky za rady a povzbuzení :-) Jak dlouho ti trvalo, než si se dostal na momentální úroveň vázání? Máš ty muchy sakra pěkný ;-) Používáte někdo vlastní materiály? Tím myslím nekoupené v obchodě. Mám možnost mít přístup k bažantovi, nebo srnčímu, slepice, kohout atp. Je nějaká část peří nebo skalpu lepší a vhodnější k vázaní než ostatní?

Díky za info všem švejk

Úterý 24. března v 16:45® lubik01

Švejk> Ahoj,u toho „chrostíka“ máš moc materiálu na tělíčku,trochu uber a snaž se udělat tělíčko konické a křídlo se taky snaž dát více k očku ať nemáš tak moc velkou hlavičku.Jinak být tebou začnu klasikou třeba ret tagem a až ho zvládneš tak zase jinou třeba březnovku,ale jinak napoprvé to není vůbec špatné.Čím více budeš vázat tak tím lepší tvé mušky budou.Tady máš dvě na ukázku a ať se daří:-)) )

foto/diskuze/muskareni/2015/th-img112819.jpgfoto/diskuze/muskareni/2015/th-img112820.jpg
Úterý 24. března ve 14:57® Švejk
Švejk

regulus> Zdarec, na obranu Hrajiho, mail mi poslal, bohužel jenom se sdělením, že večery se letos nepořádají…

Zařídil jsem se jinak a musím poděkovat tommi-fly.cz kteří mi umožnili návštěvu dílny v Ivančicích a seznámit se s vybavením. Taky si vzít různé věci do ruky a pochopitelně i nakoupit do začátku nějaké věci. Koupil jsem pákovýho Tvrdka a nějakej vázací materiál. Bratru za 2,400kč a to byla asi tak hranice toho, co jsem chtěl investovat do začátku. Taky jsem dneska hned zkoušel.. :-) Výsledky na fotkách. Začal jsem tou černou, poté olivová a nakonec černá s červeným tipem. Měl by to být chrostík :-D Mé první dojmy jsou pozitivní a dost mě to baví, tak snad se to bude jenom zlepšovat :-)

foto/diskuze/muskareni/2015/th-img112816.jpgfoto/diskuze/muskareni/2015/th-img112817.jpgfoto/diskuze/muskareni/2015/th-img112818.jpg
Pondělí 23. března ve 23:59® regulus
regulus

Švejk> klídek, trochu se zamysli co bylo napsáno, je to smutná realita, mrkni na MRK (pokud se ti ovšem ta diskuse jako neregisrtrovanému členovi zobrazí) a klidně dojdi. Je sice fakt, že tě více méně zvu jako neorganizátor, kterej do toho nemá co kecat, ale snad mi to nebude bráno za zlé, protože si myslím, že patříš k těm normálním.

Pondělí 23. března ve 23:48® regulus
regulus

hraji> zcela jasný, chápu a souhlasím, ale třeba maila by jsi mo poslat mohl … :-P

Neděle 22. března v 18:16® Švejk
Švejk

hraji> Zdarec, mrzí mě, že jsou všichni začátečníci házeni do jednoho pytle. Co se týče mé osoby, tak pouze sháním názory a v tomto případě mi šlo o to vidět různé typy svěráků a případně si vyzkoušet vázání. Nevím na co bych si od někoho bral materiál, když stejně nemám ani základní pomůcky. Ale pokud to takhle máte na MO Brno 3 nastavený… respektuji to. Poohlídnu se jinde. Švejk

Neděle 22. března v 10:26® hraji
hraji

regulus> v diskuzi Brno a okolí je poslední příspěvek z ledna, mimochodem můj. Jak víš, je kapacita naší klubovna omezený na cca 10 lidí, kteří mohou vázat, nechci dělat velkou reklamu, protože pak se nám stává, že dojde chlapík začátečník, nabere si vázací materiály, které mu zkušení kolegové nabídnou zdarma, a víckrát nepřijde. Takže jsem z toho udělal trochu uzavřenou společnost lidí, kteří se znají a neparazitují na sobě.

Neděle 22. března v 0:01® regulus
regulus

hraji> to, že se informace objevují na MRKu je sice krásný, ale jsou lidi co ten MRK tak nějak moc nemusí a proto tam nelezou, je nějakej důvod, proč nejsou aktuální informace na webu MO Brno 3 (což si myslím, že by mohlo být docela prioritní), no a v druhé řadě byl by problém to uveřejnit třeba i tady na Chytej.cz? Napadá mě rubrika Brno a okolí … 9-)

Sobota 21. března v 8:16® jepice

Už nevím kolik mi tenkrát bylo (snad 7 nebo 8), ale tenkrát jsme se byli koupat na pískovně v Tušti a večer mi dal tatínek do ruky mušák s nějakou malinkou rudořitkou a na vodu hodil kus rohlíku. Mylím, že pro začátek to byla dobrá metoda. Když jsem stál po pás ve vodě pískovny, nebylo se kde zachytit a mojím cílem bylo se trefit muškou co nejblíže k rohlíku, na který útočilo hejno ouklejí…

Tento příspěvek byl editován 21.3.2015 08:18:13 uživatelem jepice.
Pátek 20. března v 16:40@ Palivec

hraji> Vím to drahně let, ty tolik možná ani nemáš, ale žiji v jiném jazykovém prostředí, kde je zažité to, co jsem napsal. Ke všemu si na terminologii relativně potrpím a u většiny žoužele, kterou se živí ryby, znám i latinu. Všelijaké ty rody, druhy etc., proto je jednou z mých oblíbených knih dílo autorů Reisingera, Bauernfeinda a Loidla. Ovšem na úspěšnost lovu to vliv nemá. Já sám užívam klasické anglické názvy, v tomto případě tedy Red Tag, kamarád říká „reťák“. Tvoje poznámka je směšně školometská.

Pátek 20. března v 15:55® hraji
hraji

blahoslaveni budiž ti, kteří dodržují aspoň zažité názvosloví. Vždy to byla Rudořitka.

novější starší
Stránky:   1.795 1.794 1.793 ...