Chytej.cz

jaky prut pro začatečnika a když 2 tak stejny nebo ne? necteno

4.11.2014 | ryb772 | 5.867 zobrazení | 7 odpovědí | upravit

Dobrýden jsem začátečník a chci si pořídit 2 pruty o velikosti okolo 3m. Je lepší si pořídit 2 úplně stejné nebo rozdílné. Chytat na nich budu asi nejvíc na těžko a nekdy na splávek. Dekuji za odpovědi

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Úterý 9. ledna 2018 v 16:51 ® hraji
hraji

Pokud to budou jediné dva pruty, pak si dovolím napsat názor, že 3 metry jsou na plavanou, myslím tím skutečnou plavanou, málo. Používat stejný prut na položenou a plavanou je prostě divné řešení, kdy ten prut může vyhovovat pro jednu techniku lovu, ale nikdy nemůže vyhovovat pro obě techniky najednou. Velmi bych zvážil, zda koupit opravdu dva stejné. Já za sebe bych vzal jeden na položenou a druhý na plavanou.

reagovat
Neděle 31. prosince 2017 ve 20:56 ® patast

myslím že neuděláš chybu když se poradíš v obchodě s rybářskýma potřebama v místě tvého bydliště. Určitě ti poradí, dobře bude znát i revíry v okolí na kterých hodláš chytat a přizpůsobí k tomu výběr prutů

reagovat
Čtvrtek 28. prosince 2017 v 11:41 ® alpako
reagovat
Středa 13. ledna 2016 ve 20:21 ® samotm reakce na …

kapras > Můžu se zeptat kolik ti je? Díky.

reagovat
Středa 13. ledna 2016 v 18:12 ® kapras

Kup si 2 teleskopy Cormoran za 800 kc budeš spokojenej

reagovat
Úterý 4. listopadu 2014 v 18:29 ® ltrab

Já osobně bych zvolil dva rozdílné pruty jak délkou tak gramáží, dá ti to větší prostor pro různé rybolovné techniky, můžeš si pořídit i dva stejně dlouhé pruty ale určitě bych si vybral aby každý znich měl jinou gramáž.

reagovat
Úterý 4. listopadu 2014 ve 14:48 ® lukino050505
lukino050505