Chytej.cz

úplný začátečník necteno

26.1.2015 | LaurS | 3.177 zobrazení | 16 odpovědí

Zdravím! Jsem úplný začátečník, nic o rybaření nevím. Mám doma tenhle prut: Awa-Shima Exel Primer Match 3,90m a chci začít rybařit :) Co byste poradili úplnému začátečníkovi? Co si mám koupit dál? Prosím konkrétní odkazy na internetové stránky, kde danou věc objednám. Díky!

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Čtvrtek 29. ledna 2015 v 8:14 ® Mysak1 reakce na …

troutkiller> tak tak, těch šťastnných už je vícero. :-D :-)) )

reagovat
Čtvrtek 29. ledna 2015 v 7:38 ® troutkiller reakce na …

Mysak1>Hele pokud bude od CHorchuse tak proč ne:-)) )Jeden vlastním a je to skvost!

reagovat
Středa 28. ledna 2015 ve 13:01 ® boban1

hele muj nazor je ten ze paklize o rybarine nic nevis(alespon to pises) tak nejlevnejsi volba je ta ze si s nekym z kamosu nebo znamejch pujdes nezucastnene sednout k vode (nerikej ze nikdo takovej v tvem okoli neni )a tam budes mit oci otevreny sem tam se na neco co ti nebude jasny zeptas a hlavne si ozkousis jak jsi na tom s trpelivosti :-D vsechno ostatni te bude stat prachy kdyz pujdes do rybarskych potreb tak si uvedom ze proti tobe stoji obchodnik jehoz cilem je co nejvic prodat a tim padem mit i vyssi vydelek (jsou tedy i vyjimky tzv. poctivaci)ale kdyz narazis na kosa kterej pozna ze nemas poneti o cem hovori tak ti vnuti kde co jak pisu na zacatku zkus si obcas sednout z nekym znamim k vode a jen tam uvidis kterej zpusob rybariny ti bude nejblizsi a hlavne si trochu udelas obrazek co by jsi potreboval a co ne v tom ti ten kamos ci znamej urco poradi

reagovat
Středa 28. ledna 2015 ve 12:09 ® Mysak1 reakce na …

troutkiller> no a u těch bamusáků zase všichni skončíme.:-D

reagovat
Středa 28. ledna 2015 v 7:31 ® troutkiller

Já sem jako uplnej začátečník začínal s lískáčem a posléze přešel na štípanej bambusák:-)) Nyní sem se dopracoval ke karbonovému prutu.

reagovat