Chytej.cz

Rybolov okolí plzně necteno

29.10.2008 | Jak.novi | 3.639 zobrazení | 22 odpovědí

Chtěl bych se zeptat na úspěšná místa okolí plzně. díky moc

Na hlavní větev fóra reagujte zde, na konkrétní odpovědi přímo u nich.

pridat prispevek
Pátek 13. listopadu 2015 ve 13:23 ® Pr3v1t3k reakce na …
Pr3v1t3k

Jak.novi> Největšího kapra, lipana, pstruha, parmu a štiku jsem chytil než mi bylo 15…byl na to čas…a říkat kolik ty ryby měly ani nebudu. Sedmilháře by ze mě dělali :-D

reagovat
Pondělí 9. listopadu 2015 v 10:46 @ Honza_DL

Zdravím pánové. Jsem totální začátečník a tak nějak nemám vůbec štěstí na žádnou rybu… Letos jsem byl cca 50× a ani jendou nic… Jo, vlastně ano… Jeden okoun 25, když jsem vytahoval těsto z vody… Chudák malej se mi na tom oběsil… Neporadili byste mi, kam v okolí Přeštic vyrazit? Chytám převáženě na položenou a nebo na plavačku.

Předem všem děkuju. H.

reagovat
Úterý 23. prosince 2008 v 0:09 ® Jak.novi reakce na …
Jak.novi

nemáš proč závoidět. Je lepší chytit větší množství menších ryb než jednu velkou. To já ti závidim větší množství ryb.

reagovat
Pondělí 22. prosince 2008 ve 23:37 ® hubertsvab
hubertsvab

ta parma je skvělá, vím, že by se to nemělo, ale vážně ti jí závidím! Letos jich mám 14 a ani jedna nebyla přez 50 cm:(

reagovat
Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:49 ® 1Mara
1Mara

Podívej věřímti na lidi se vyprdni je důležitý co výš ty a né co si myslí jiní :-D

reagovat
Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:46 ® Jak.novi
Jak.novi

prosím vás nechytáte někdo sumce okolí plzně děkuji

reagovat
Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:43 ® Jak.novi reakce na …
Jak.novi

Jasně že plave. Na chytej mi to docela lidí neveri, coz mi je líto. Zbytečně ze mě dělají masaře a at se podívaj na své úlovky. Asi jim snad netekla krev(těm rybám). Tuto rybu jsem měl ve svém fotoalbu, proto jsem toto fotoalbum smazal aby se někteří lidé do mě zbytečně nenaváželi. Doufám že ty mi snad uvěříš.

reagovat
Pondělí 22. prosince 2008 ve 22:35 ® 1Mara
1Mara